Lillsnyggis

Min lilla, lilla, goa kärlek…

Det är synd om mitt lilla hjärta idag.. Mig oxå för den delen 🙂 Fast mest synd om lilltroll. Tror att han håller på att få tänder. Han har ju haft diarré i några dagar som jag inte har kunnat avgöra om det handlar om allergi eller tänder. Nu är jag 90% säker på att det är tänder. Igår eftermiddag fick han feber och kunde inte sova alls inatt. Han ha legat både i sin säng och med mig inatt. Sebastian flyttade ut i soffan för att få lite sömn men han sa förut att han har hört honom halva natten och tyckte synd om oss. Han är lika grinig idag men det är ju inte så konstigt.

Nu tror jag att jag har fått honom att sova lite. Jag försökte sova lite förut men gossen vaknade efter bara en halvtimme, får se hur det blir nu. Äh!! Sova får man väl göra i graven. Jag är lite rädd för att somna och sova för djupt så att jag inte hör mobilen. Damiens läkare ska ju ringa idag ang allergin och hur vi ska gå vidare m.m.

Åh va skönt att det är fredag.. Fredag betyder att min stora snyggis kanske kommer hem tidigare och sen är han hemma hela helgen.. Åh va najs.. Då kan jag gosa med honom…

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan

Bye, bye

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar