Fixat lite

Gissa vem som har bajsat hårt två gånger idag… Puppsi såklart (mitt bajs är inte så intressant, men om nån undrar så är min mage i perfekt tillstånd) TVÅ gånger!! Fantastiskt!! Visserligen kom en lösbajs lite senare på dagen, men det är en annan sak (har jag bestämt).

Jag har börjat föra dagbok över min sons ätande, bajsande och sinnelag. Känner att det är bra om jag har koll på läget nu när jag är mjölkfri. Det är bra att veta om han blir bättre eller inte.. Dagens resultat får jag ju vara nöjd med. 50% mera hårt bajs än igår 🙂

Nä, nu skiter jag i skiten o går vidare till trevligare saker. Idag har Sebastian slipat väggar och målat lister i vardagsrummet. Imorgon ska det målas. Det blir grönt!! Hoppas på att det blir en fin nyans och inte en mintgrön eller spygrön (vi ska blanda till själva). Ni kan tro att jag kommer att stå som en hök över Sebastian när han blandar. Jag måste godkänna.. Tänk om det blir katastrof.. Jaja, det är ett huvudbry för morgondagen..

Jag har faktiskt oxå varit duktig. Jag har småfixat den röda väggen i hallen (behövde bättras på) och målat innedörren. Sen har ju jag tagit hand om våran lilla favorit. Han har varit förpassad till kök och hall för att leka idag, men det har funkat bra.

Nä, nu har jag inte tid längre. Måste gå och väcka min son från sin nap..

Hej hopp!!!!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar