Det blir så fint

Idag har vi en grejardag.. Min snyggis har grejat iallafall. Han har slipat lite skit som ska målas, bytt handtag på våra nymålade dörrar, fixat o trixat med trösklar och städat källaren..

Nu har han lagt av för dagen och sitter o glor på fotboll. Det går tydligen inte så jävla bra.. Bremen är kassa!!! Tråkigt, för då blir han ledsen o kinkig. Tråkigt för mig iallafall……

Jag är lite, jävla, grymt sugen på att åka o handla lite, eller mycket.. Fick ju reda på av Cecilia att det är melodifestivalen idag. Detta har jag helt lyckats undgå att veta. Hur som helst så känner jag att nu jävlar är ju min kväll gjord. Men det finns ett men, detta mennet består i varor. Vilka varor krävs för en lyckad melodifestival?

1: God mat!!!

2: Godis (massor)

3: Chips

Jag har 1 av 3.. suck!! Därför är jag gymtjävlasugen på att sätta mig i bilen o köra till Lidl. Det som vore enklast är om jag fick åka själv. Bara på med skorna o iväg. Det blir så mycket företag…..

Sambon blev helt galen nu!! Bremen gjorde mål!!! Nu berättar han allt om detta för mig och jag låtsas vara intresserad.. Tur att jag kan skriva samtidigt 🙂 Herregud va han pratar!! Jag säger mmmmm och forsätter skriva.

Åter till min shopping.. Det blir så mycket företag om sambo och son ska med. Det är overaller och vagnar.. Jag ska försöka fjäska med sambon lite o se om han låter mig åka själv. Chansen är jävligt liten. Han kommer oxå vilja shoppa.. Jaja, vi får se hur det blir.

Nu måste jag nog hämta sonen som vägrar att sova middag.. Han vrålar!!! Han kan inte bestämma sig för om han behöver 2 eller 3 middagslurar..

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar