En liten djävul

Nån djävul tigger stryk av mig.. Nån är inne på min msn och troligtvis min hotmail. FAAAAAAN om jag skulle få veta vem det är. Jag har mina misstankar!! I have my eyes on you.. Ge fan i mitt liv o skaffa dig ett eget..

Kan dock förstå att man vill leva mitt liv :-). Ja, menar, Jag är ju störst, bäst och vackrast. Jag har världens underbaraste och snyggaste man och min son är ju HELT perfekt.

Min snyggisunge rörde sig framåt idag. Med vilja o det va hyffsat kontrollerat. Tidigare har det bara varit en lyckoträff att han har kommit framåt men idag använder han sina söta små tår och ålade sig framåt. Det ser skitroligt ut och han jobbar som fan. Han blir helt anfådd, stackarn. Kan ni tro att jag blev klappahänderna&skrika mamma när han lyckades.. Det blev massa utrop av lilla mig.. Det kom nog ett o annat Wiiiiiiiii oxå.. Åh underbara unge!

Utropen ändrades dock snabbt när han kom på att kablar är mycket roligare  än leksaker. In under TVbänken o tugga sladd. Jo men eller hur.. Skitungen gav sig ju inte heller. Envis sak det där. Undra vart han har fått det ifrån. Inte mig iallafall. Jag är och har alltid varit from som ett lamm 🙂

Jag har fått massa gjort idag, sån där skit som man skulle behöva göra men aldrig får tummen ur. Jag har nämligen en liten, liten hemlighet. Jag kan vara lite lat ibland. Kan vara, alltså, men väldigt sällan. Nog INGEN som vet om detta, så snälla. håll tyst om det. Jag vill ju inte att en sån egenskap ska komma ut ur garderoben. Men som sagt, väldigt sällan.

Har några skitsaker kvar att göra, bla ett överklagande till 3 försäkring. SÅ jävla trött på 3.. HELT JÄVLA KASSA!!!!!! Både jag o Sebastian har 3mobiler och 3mobilt internet. Internet är en feting katastrof. Det gick väl bra i början för oss båda, men när Sebastians abbonemang va på väg att gå ut (blev långsammare o långsammare med tiden) så fick han ett erbjudande. Surprice!!! Ett erbjudande om att öka upp till ett snabbare internet. Han tog erbjudandet o va nöjd i ca en kvart. Nu är vi båda skitmissnöjda. Det är nästan så att det går baklänges. När jag klagade så ville dom att jag skulle ta med mig våra laptoppar nån annanstans o testa. Men hallå va jobbigt!! Det funkade ju uppenbarligen tidigare i vårat vardagsrum. Har det helt plötsligt blivit radioskugga över biskop eller?? Han ville oxå att jag skulle kolla på bredbandkollen.se och testa.. Dom testen är ju inte tillförlitliga alls.. Ena sekunden har jag helt ok o nästa händer inte ett skit. Ingen mer hjälp fick jag 😦 BLÄÄÄ!! Ska ringa o klaga lite till. O nu över till nästa problem.

Sebastians mobil ha dött en tragisk död. För oss är det en oförutsedd och plötslig händelse. Den levde o sen levde den inte mer. Vi lämnade in på 3 och skulle hämta den några dagar senare men den gubben gick inte. Garantin gällde inte. Dom sa att den va fuktskadad. Hej hopp!! Men inga problem, sa 3människan, ni har ju försäkring. Bara att gå hem o gå in på hemsidan och fylla i och skicka in. JA, va roligt. Hem o fylla i. Åh så roligt!!  Vi gjorde detta. Inte fan får vi nån ny mobil! Jävla skit försäkring!! Jag ska överklaga skiten ur dom.

Nä nu måste jag koncentrera mig på Sveriges värsta bilförare. Mycket roligt att se andras elände 🙂

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar